Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Love!

Αυτό δεν είναι τραγούδι #706
Dj της ημέρας, η Χριστίνα Παπαβασιλείου

Έχεις δίκιο, μπορεί να σε κούρασα, το καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να με αγαπάς συνέχεια, δε χρειάζεται να με αγαπάς συνέχεια. Εκείνο το θα σε αγαπώ για πάντα, το ξέρω, το ένιωθες τότε, δεν είναι εγγύηση για το μέλλον, αν θες να φύγεις για να μείνεις λίγο μόνος με τον εαυτό σου, φυσικά και έχεις το δικαίωμα να το κάνεις κι έχεις και την αμέριστη κατανόηση και συμπαράστασή μου. Όοοοοοχι, ποτέ δεν πίστεψα ότι έχεις βρει άλλη και γι αυτό μου τα λες όλα αυτά, σε καταλαβαίνω, θες τον χρόνο σου. Όχι αγάπη μου, τι είναι αυτά που λες; Μια χαρά είμαι, τι; Παιδιά είμαστε τώρα; ενήλικες είμαστε και το συζητάμε, α, δε θες να το συζητάμε άλλο, θέλεις να ησυχάσεις, να βρεις τον εαυτό σου. Παρεμπιπτόντως δεν τον πήρα εγώ… Α, να μη σου τηλεφωνήσω. Ότι πεις. Εσύ να είσαι καλά, εμένα αυτό με νοιάζει. Άμα είσαι εσύ καλά, είμαι κι εγώ. Θέλεις να σκεφτείς την σχέση μας, θες να την δεις από λίγη απόσταση, δίκιο έχεις, έτσι πρέπει. Το ξέρω πως με αγαπάς, φυσικά το ξέρω…
(είπε, ενώ τον παράχωνε στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου…)

 

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στο dimartblog@gmail.com.

* * *

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

* * *

Το dim/art στο facebook

follow-twitter-16u8jt2 αντίγραφο




from dimart http://ift.tt/1Zh5jYO
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου