Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

‘Cause I would die for you

AttikΑυτό δεν είναι τραγούδι #716
Dj της ημέρας, η Βυζαντία Πυριόχου Γκυ

Είναι 2001 και Αύγουστος. Ο παππούς Νιόνιος, πάντα καθαρός και περιποιημένος σαν κόντες των παλιών Επτανήσων, απόψε ντύνεται και στολίζεται λίγο παραπάνω. Βάζει ωραίο άφτερ σέιβ μετά το ξύρισμα, βάζει και κολόνια, φοράει το άσπρο πουκαμισάκι του το κοντομάνικο, τραγουδάει «Μαραμένα τα γιούλια κι οι βιόλες, μαραμένα και τα γιασεμιά». Η γιαγιά τον κοιτάζει στραβά.
— Για πού στολίζεσαι, Νιόνιο;
— Άσε με Τασούλα, θα βγω απόψε.
— Μπα, και που θα πας;

Είναι σατανικούλης ο παππούς, δεν της λέει, την ψήνει. Τελικά της το ξεφουρνίζει.
— Θα πάω σε ένα κοντσέρτο. Θες να ρθεις; εμ δεν θες!
— Σιγά μην τρέχω σε κοντσέρτα! Σε τι κοντσέρτο θα πας;

Η αδερφή μου κι εγώ κοιταζόμαστε με απορία.
— Θα πάω σε ένα της εποχής μου, τι νόμιζες; ότι θα τρέχω με τα παιδάκια; Έχει ένανε που μου αρέσει, στο Γήπεδο.

Τώρα όλα τα αυτιά και τα μάτια είναι στον παππού.
— Ποιόνε έχει, μωρέ Νιόνιο;
— Τον Αττίκ!
— Ποιόνε Αττίκ, μωρέ, ο Αττίκ έχει πεθάνει χρόνια τώρα! Δεν θυμάσαι τη Μάντρα του, πότε ήτουνα; Παιδιά ήμασταν κι εμείς!
— Δεν ξέρω τι μου λες, εγώ άκουσα στο ράδιο ότι απόψε στο γήπεδο έχει τον Αττίκ, Πυριόχενα!

Αγκαλίτσα στον παππού από τις εγγονές του.
— Μην πας παππούλη, μην πας… Τους Antique έχει. Ένα καινούριο συγκρότημα, δεν θα σου αρέσουνε. Ούτε σε μας αρέσουνε.

Μαραίνεται το άφτερ σέιβ, τα γένια του ξαναβγαίνουνε.
— Δεν θα μου αρέσουνε; αφού λένε τραγούδια του Αττίκ.
— Ε, εμείς τα λέμε καλύτερα. Έλα να πούμε μαζί τα Γιούλια και Της μιας δραχμής τα γιασεμιά και μετά χτυπάμε έναν Θεοδωράκη, μια Μαργαρίτα Μαγιοπούλα, που τη λέμε τόσο ωραία, ε παππού;

Είχα φυτέψει μια πορτοκαλιά, που την εζήλευε όλη η γειτονιά… Αχ, Μαργαρίτα, Μαγιοπούλα. Αχ, Μαργαρίτα, μάγισσα..

Στον παππού Νιόνιο, που δεν θα μάθει ποτέ πόσο (μας) λείπει.

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στο dimartblog@gmail.com.

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter




from dimart http://ift.tt/1YlSkqs
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου