Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Like a rolling stone

Αυτό δεν είναι τραγούδι #845
Dj της ημέρας, η Μαργαρίτα Ζαχαριάδου

Δεν ήταν το “Blowin’ in the wind”, όπως ήταν, μάλλον, για τους περισσότερους. Καθόλου δεν μου ‘κανε αυτό τη «ζημιά» με τον Ντύλαν. Το άκουγα από μικρή, το ήξερα, αλλά δεν μου ‘λεγε τίποτα. Μου φαινόταν λίγο γλυκερό (και ακόμα μου φαίνεται). Έτσι, ως έφηβη, κατέταξα με (πολύ) συνοπτικές διαδικασίες τον Ντύλαν στην κατηγορία των συμπαθητικών ρομαντικών, και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Είχα, εξάλλου, τους Beatles για να εντρυφήσω – δεν είχα καμία ανάγκη από κάποιον που μου θύμιζε Νέο Κύμα.

Τη «ζημιά» μου την έκανε το “Like a rolling stone”. «Α, ΑΥΤΟΣ είναι ο Ντύλαν; Αυτός ο ανελέητος τύπος;»

Από εκεί και μετά, ο Ντύλαν έγινε για μένα μια πελώρια ανοιχτή μπαταρία ενέργειας, στους στίχους, στη μουσική, στις μεταμορφώσεις του, στο χιούμορ του. Στη σατανική του ικανότητα να αφηγείται ιστορίες.

* * *

Από σήμερα και μέχρι την Παρασκευή 4/11, η στήλη θα φιλοξενεί αποκλειστικά τραγούδια (που δεν είναι τραγούδια) του Μπομπ Ντύλαν. Την Παρασκευή, γιορτάζουμε παρέα το Νόμπελ του Μπομπ με πάρτι: I dreamed I saw Bob Dylan, 4/1//2016 από τις 9 μ.μ. στο Manhattan Project (Ακαδήμου 11, Μεταξουργείο).

Κάντε κλικ στην πρόσκληση για να οδηγηθείτε στο event στο fb
(η για να εκραγεί η οθόνη σας και μέσα από τους καπνούς και τα συντρίμμια
να εμφανιστεί ο Ντύλαν τραγουδώντας το Like a rolling stone):

dylan-invitation

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στο dimartblog@gmail.com.

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter


Στο:Αυτό δεν είναι τραγούδι Tagged: Bob Dylan, Μπομπ Ντύλαν, Μαργαρίτα Ζαχαριάδου, Μουσική

from dimart http://ift.tt/2eVHGF1
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου