Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Le vent nous portera

Αυτό δεν είναι τραγούδι # 748
Dj της ημέρας, η Stucano Closer

ce2d71082c3a1a35496608c2ed86c666

Εικοσιένα χρόνια κοινής ζωής. Δίπλα μου σε όλα. Μαζί μου σε όλες τις διακοπές. Παρέα μου στον βραδινό ύπνο. Αν μπορούσε θα καθόταν και σε καρέκλα στο τραπέζι όταν έτρωγα. Το μικρό ταλαιπωρημένο κουταβάκι που είχα βρει εξελίχθηκε σε έναν υπέροχο και γλυκό ενήλικα και στον τρυφερότερο και πιο γκρινιάρη ηλικιωμένο με επιλεκτική κουφαμάρα σκυλάκο. Ακόμα και όταν πια τα πόδια του δεν τον κρατούσαν, το μάτι του ζωντάνευε με το που έβλεπε φαγητό ή μπάλα. Του άρεσε πάντα η μουσική. Έψαχνε να βρει από που βγαίνει. Μου λείπει ο σκύλος μου. Αυτά.

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στοdimartblog@gmail.com.

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter

 


Στο:Αυτό δεν είναι τραγούδι Tagged: Μουσική, Sophie Hunger, Stucano Closer

from dimart http://ift.tt/29JmjVp
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου