Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Under the bridge

Αυτό δεν είναι τραγούδι #982
Dj της ημέρας, η Μαρίκα Τσεβά

Είμαι παιδί της πόλης. Της Αθήνας, συγκεκριμένα. Δεν έχω ζήσει σε χωριό, ούτε στην ύπαιθρο. Αντιδρώ ακόμα και στην ιδέα: καλή η φύση – για μονοήμερες εκδρομές. Αν αναγκαζόμουν να ζήσω εκτός Αθηνών, θα προσαρμοζόμουν – υποθέτω. Απλώς ελπίζω να μην χρειαστεί.

Έχω ζήσει σε άλλες πόλεις, αλλά σαν την Αθήνα δεν έχει! Ενίοτε την βρίζω (όπως όλοι μας), αλλά την αγαπάω. Είναι η πόλη μου, τελεία και παύλα.

Το αποψινό τραγούδι, το “Under the bridge” (1992 – ως σινγκλ) των Red Hot Chili Peppers είναι μια ερωτική εξομολόγηση σε μια πόλη, την Πόλη των Αγγέλων – το Λος Άντζελες. Δεν έχω πάει, δεν έχω άποψη. Και το τραγούδι (μεγάλη επιτυχία στην εποχή του) ούτε που το θυμόμουν – συνειδητά. Έλα όμως που σήμερα το πρωί ξύπνησα τραγουδώντας το! (Μέχρι να πιω καφέ· μετά μου πέρασε.) Δεν μπορώ να το εξηγήσω: είχα να το ακούσω χρόνια και ζαμάνια. Και δεν είναι καν από τα αγαπημένα μου. Τότε γιατί; Δεν ξέρω. Διαβάζοντας τους (μάλλον γλυκανάλατους) στίχους, συνειδητοποίησα για πρώτη φορά ότι μιλάει για μία πόλη. Αφού είναι έτσι, αλλάζει το πράγμα: αν το συνδυάσω με την Αθήνα, μπορεί και να το ξανατραγουδήσω.

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στο dimartblog@gmail.com. 

* * *

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter

instagram-logo

img_logo_bluebg_2x

 


Στο:Αυτό δεν είναι τραγούδι Tagged: Μαρίκα Τσεβά, Μουσική, Red Hot Chili Peppers

from dimart http://ift.tt/2n2EeMh
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου