Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Window shopping

Αυτό δεν είναι τραγούδι #1237
DJ της ημέρας, ο Γιώργος Τσακνιάς

Μισώ τα ψώνια. Εννοώ, ότι απεχθάνομαι να ψωνίζω ρούχα. Ξέρω, δεν πρωτοτυπώ: άντρες (κατά ένα μεγάλο ποσοστό). Οκ, ναι, αλλά εγώ το τραβάω στα άκρα. Μου αρκεί να έχω λίγα ρούχα, να μου αρέσουν (δεν είναι δύσκολο) και να είναι μαύρα. Εντάξει, κι άλλα χρώματα φορώ, αλλά πάντως δυσφορώ (που θα έλεγε κι ο ποιητής).

Κατά κανόνα, δεν ψωνίζω: ή περιμένω τις γιορτές να μου κάνουν δώρα ρούχα ή με πάνε σέρνοντας για ψώνια ή πάω κατόπιν απειλών ή, τέλος, κατόπιν δωροδοκίας.

Μέχρι που σήμερα γκρέμισε κάποιος φούρνος. Δεν ξέρω πού, δεν άκουσα κάτι σχετικό στις ειδήσεις, πάντως σίγουρα γκρέμισε σήμερα κάποιος φούρνος, διότι εγώ πήγα για ψώνια, χωρίς πιστόλι στον κρόταφο. Και δεν πήρα το πρώτο μαύρο παντελόνι στο πρώτο μαγαζί που μπήκα και να φύγω τρέχοντας — όοοχι, όχι, ψώνισα κανονικά: έψαξα, συνέκρινα, δοκίμασα, απέρριψα, προτίμησα. Γιατί πρόσεξα ότι έχει καλές εκπτώσεις. Μέχρι που συζήτησα αναλυτικά με τις πωλήτριες σχετικά με τις επιλογές μου.

Συνολικά πήγα σε τέσσερα μαγαζιά στην Ερμού (εντάξει, ήταν όλα κοντά κοντά) και πήρα ένα μαύρο παντελόνι, ένα ζευγάρι μαύρα παπούτσια, ένα ζευγάρι μαύρες κάλτσες και ένα λουλουδάτο πουκάμισο. Ναι, ναι: λουλουδάτο. Γιατί μου άρεσε. Ήταν να πάω σε μια ποιητική εκδήλωση και δεν πήγα διότι ξεχάστηκα ψωνίζοντας τρεις ώρες στην Ερμού και δεν πρόλαβα. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι όλα αυτά τα έκανα εγώ.

Όχι, δεν έχω πυρετό (εννοείται πως έβαλα θερμόμετρο μόλις ήρθα σπίτι), πάντως αύριο θα πάω να κάνω μια γενική αίματος, για καλό και για κακό.

Τι να πω, δεν ξέρω πώς με βρήκε τούτο το κακό. Δεν ξέρω καν αν είναι ο πάτος: μπορεί να αρχίσω να τριγυρίζω στην Ερμού τα απογεύματα και να κάνω αυτό που μέχρι σήμερα μου φαινόταν τα πιο ακατανόητο σπορ στον κόσμο: window shopping. Σας εκλιπαρώ: αν με πετύχετε, ντιλίτ και πλοκ.

* * *

14e4f9a2429d7026b0652a9508ada05b--shop-windows-mora

Εικόνα εξωφύλλου: Window Shopping – Francis Luis Mora, 1934

* * *

Κάθε βράδυ, ένας συνεργάτης ή φίλος του dim/art διαλέγει ένα τραγούδι — ή, μάλλον όχι· αυτό δεν είναι τραγούδι, ή δεν είναι μόνο ένα τραγούδι: είναι μια ιστορία για ένα τραγούδι. Στείλτε μας κι εσείς ένα τραγούδι που δεν είναι τραγούδι στο dimartblog@gmail.com.

* * *

Εδώ άλλα τραγούδια που δεν είναι τραγούδια

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter

instagram-logo

img_logo_bluebg_2x


Στο:Αυτό δεν είναι τραγούδι Tagged: Francis Luis Mora, Hank Williams, Γιώργος Τσακνιάς, Μουσική

from dimart http://ift.tt/2D2tp8c
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου