Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

THEY LIVE #4: Χάντερ Σ. Τόμσον

14937880_10153862080930248_1660201432_n

—του Αλέξανδρου Ζωγραφάκη—

Πολλές φορές συνδιαλέγομαι με ήρωες βιβλίων ή με συγγραφείς που έχω αγαπήσει. Μου αρέσει να φαντάζομαι τις αντιδράσεις τους σε δικά μου προβλήματα. Έτσι εξάλλου μου ήρθε η ιδέα να τους βάλω σε κείμενα όπου θα εμφανίζονται σε καταστάσεις μιας πεζής καθημερινότητας. — Α. Ζ.

* * *

Πρωινός περίπατος στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Τουρίστες που νομίζουν ότι έτσι είναι το καλοκαίρι. Συνταξιούχοι που νομίζουν ότι έτσι είναι η ζωή. Στο «Αθηναίων Πολιτεία» καθισμένος ο Χάντερ Σ. Τόμσον. Μαύρο γυαλί Persol, τσιγάρο σφηνωμένο σε ευμεγέθη πίπα αλά Μάρλεν Ντίτριχ. Απολαμβάνει τον φθινοπωρινό ήλιο. Το Λούγκερ, μέσα στη δερμάτινη θήκη με τα αρχικά του, ξεκουράζεται πάνω στο τραπέζι. Παίρνω διπλό εσπρέσο. Μου λέει για τις μαλακίες τού Τζόνι Ντεπ: «Πήρε το Rum Diary και το έκανε σαν τα μούτρα του. Τίποτα δεν κατάλαβε ο χασικλής». Ανάβει τσιγάρο. Αναφέρω το Fear and Loathing. Με κοιτάζει λοξά γλιστρώντας τα γυαλιά πάνω στη μύτη του. «Πίσω από το ποτό και κάθε ουσία που κατανάλωσα χωρίς φειδώ, κρυβόταν κάποιος άλλος. Οι καταχρήσεις ήταν μονάχα η πρόφαση, ξέρεις. Με τη βεβήλωση της σάρκας, ερχόταν, φευ, και η εξιλέωση της ψυχής. Μετά ήρθε η άλλη χημεία. Η ενάρετη χημεία των γιατρών που δήθεν σήκωσε το πέπλο τού μίσους και έφερε την πολυπόθητη ισορροπία. Αλλά, αν θες τη γνώμη μου, πρόκειται για μια άγονη ισορροπία εξημερωμένου τρόμου. Χωρίς τις καταχρήσεις έγινα κάποιος άλλος. Ε, σχεδόν κάποιος άλλος», μου λέει και κοιτάζει το Λούγκερ του. «Ένας λειτουργικός άλλος. Άγνωστος σε μένα. Προσηνής, ανεκτικός, διαλλακτικός». Τον ρωτάω τι τον φέρνει στην Αθήνα για ν’ αλλάξω θέμα. «Ήρθα να φτιάξω τα δόντια μου. Τρία εμφυτεύματα. Ξέρεις τις τιμές στο Άσπεν;» μου λέει. Κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά. Κοιτάζει προς τον βράχο τής Ακρόπολης. «Ξέρεις τι δε μου κάθεται καλά; Εμφυτεύματα από τιτάνιο. Το σώμα μου θα σαπίσει, και αυτά θα μείνουν εκεί. Ίδια και απαράλλαχτα. Βιδωμένα στο σαγόνι μου. Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την αθανασία».

* * *

they-live-we-sleep.jpg

They Live

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter


Στο:They Live Tagged: Αλέξανδρος Ζωγραφάκης, Μάρλεν Ντίτριχ, Τζόνι Ντεπ, Χάντερ Σ. Τόμσον

from dimart http://ift.tt/2edrja3
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου