Συσκευές κλήσης έκτακτης ανάγκης που θα ειδοποιούν αυτόματα τις υπηρεσίες αρωγής για τροχαία ατυχήματα θα είναι μελλοντικά υποχρεωτικός εξοπλισμός.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε νόμο που καθιστά το eCall, την τεχνολογία κλήσης έκτακτης ανάγκης, στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά από τις 31 Μαρτίου 2018. Το σύστημα eCall βρίσκεται ήδη σε τροχιά τοποθέτησης σε κάποια μεσαία μοντέλα. Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης και αρωγής σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική απόκριση. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει επανειλημμένα τονίσει ότι η μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους είναι προτεραιότητα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το σύστημα θα μπορούσε να μειώσει τους θανάτους συνεπεία τροχαίων δυστυχημάτων κατά 10% ετησίως. Οι ανησυχίες σχετικά με την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των κατόχων των οχημάτων έχουν αντιμετωπιστεί. Το σχέδιο νόμου για την προστασία των δεδομένων απαγορεύει να εντοπίζονται αυτοκίνητα με eCall χωρίς αυτά να έχουν ενεργοποιήσει προηγουμένως την αυτόματη κλήση. Το αυτόματο eCall παρέχει μόνο τα βασικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του τύπου του αυτοκινήτου, τη θέση και την ώρα του περιστατικού, τον αριθμό των επιβατών και τον τύπο του καυσίμου που χρησιμοποιείται. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν δεν μπορούν να μεταβιβασθούν σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή του κατόχου, ενώ οι κατασκευαστές πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα δεδομένα που συλλέγονται στη συνέχεια διαγράφονται οριστικά. Οι κανονισμοί που ψηφίστηκαν το 2014 προβλέπουν ότι τα κράτη μέλη της ΕΕ πρέπει να έχουν την κατάλληλη υποδομή για την επεξεργασία που απαιτεί το eCall από τον Οκτώβριο του 2017.
Via
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε νόμο που καθιστά το eCall, την τεχνολογία κλήσης έκτακτης ανάγκης, στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά από τις 31 Μαρτίου 2018. Το σύστημα eCall βρίσκεται ήδη σε τροχιά τοποθέτησης σε κάποια μεσαία μοντέλα. Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης και αρωγής σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική απόκριση. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει επανειλημμένα τονίσει ότι η μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους είναι προτεραιότητα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το σύστημα θα μπορούσε να μειώσει τους θανάτους συνεπεία τροχαίων δυστυχημάτων κατά 10% ετησίως. Οι ανησυχίες σχετικά με την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των κατόχων των οχημάτων έχουν αντιμετωπιστεί. Το σχέδιο νόμου για την προστασία των δεδομένων απαγορεύει να εντοπίζονται αυτοκίνητα με eCall χωρίς αυτά να έχουν ενεργοποιήσει προηγουμένως την αυτόματη κλήση. Το αυτόματο eCall παρέχει μόνο τα βασικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του τύπου του αυτοκινήτου, τη θέση και την ώρα του περιστατικού, τον αριθμό των επιβατών και τον τύπο του καυσίμου που χρησιμοποιείται. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν δεν μπορούν να μεταβιβασθούν σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή του κατόχου, ενώ οι κατασκευαστές πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα δεδομένα που συλλέγονται στη συνέχεια διαγράφονται οριστικά. Οι κανονισμοί που ψηφίστηκαν το 2014 προβλέπουν ότι τα κράτη μέλη της ΕΕ πρέπει να έχουν την κατάλληλη υποδομή για την επεξεργασία που απαιτεί το eCall από τον Οκτώβριο του 2017.
Via
from PoNiRidiS http://ift.tt/1EFuUmr
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου