Το 2000, ο Ντέιβιντ Λυντς ανέλαβε να γυρίσει μια σειρά διαφημίσεων για το Play Station 2. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας ήταν ότι το PS2 δημιουργεί έναν Τρίτο Τόπο (Third Place), στον οποίο κλήθηκε να εισαγάγει τους υποψήφιους αγοραστές ο Ντέιβιντ. Στο βασικό σποτάκι για τον Τρίτο Τόπο, γινόταν της τρελής: φωτιές, καπνοί, παραμορφωμένες φάτσες, χέρια βγαίνουν μέσα από στόματα κ.λπ. Το σποτ μάλλον μπέρδευε εντελώς τους θεατές — όχι μόνο ως προς το προϊόν, αλλά γενικά, ως προς τη ζωή, το Σύμπαν και τα πάντα. Ας πρόσεχαν· ήξεραν ότι αναθέτουν τη δουλειά στον Ντέιβιντ Λυντς. Ο οποίος Λυντς, να πούμε εδώ, πως έχει δηλώσει ότι του αρέσει να γυρίζει διαφημίσεις διότι, μεταξύ άλλων, μαθαίνει να χρησιμοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία.
Τα υπόλοιπα σποτ του Λυντς για την καμπάνια:
Κι εδώ, το making of:
* * *
Η διαφήμιση ως ταινία, ως αφήγηση, ως τέχνη, ως εύρημα, ως παγίδα, ως προπαγάνδα — ενίοτε και ως μπούρδα. Διαφημίσεις γυρισμένες από διάσημους σκηνοθέτες και μικρά αριστουργήματα αγνώστων δημιουργών. Τεκμήρια εποχής, κοινωνίας, οικονομίας, καθημερινότητας.
* * *
Εδώ άλλες αναρτήσεις από την κατηγορία: Διάλειμμα για διαφημίσεις
from dimart http://ift.tt/1bqcHxF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου