Η μανία με το...
βραζιλιάνικο «χτένισμα» στην κρυφή περιοχή, μπορεί να έχει κατακλύσει το μεγαλύτερο μέρος των γυναικών τα τελευταία χρόνια, όπως φαίνεται, όμως, οι αρχαίες Ελληνίδες ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους! Παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι έχουμε την εντύπωση πως τα απόκρυφα σημεία των αρχαίων ήταν παντελώς απεριποίητα, η αισθητική φαίνεται να ήταν εκείνη που είχε τον πρώτο λόγο στην αρχαία Αθήνα. Έτσι, μέσα από αναφορές των κειμένων που έχουν διασωθεί από τα χρόνια εκείνα, φαίνεται πως τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες φρόντισαν τις ευαίσθητες περιοχές τους μετά μανίας, αποτριχώνοντάς τες πλήρως! Το αντίθετο, μάλιστα, σήμαινε πως το άτομο αυτό είχε δουλική καταγωγή. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα rizopoulospost.com, η αρχαιοελληνική γραμματεία βρίθει αναφορών από τις οποίες προκύπτει ότι οι Έλληνες θεωρούσαν πως ήταν δουλόπρεπο να έχουν οι γυναίκες τον χοίρον σαν μαλλιαρό πρόβατο. Στους «Βατράχους» του Αριστοφάνη, οι ορχηστρίδες παρουσιάζονταν με φρεσκομαδημένο, κάτι που προκύπτει και από τις «Εκκλησιάζουσες» από μια ατάκα της Πραξαγόρας. Στην «Ειρήνη» ο στοίχος 1351 αναφέρει «του μεν μέγα και παχύ, της δ’ ηδύ το σύκον». Στη Λυσιστράτη υπάρχουν επίσης αναφορές όπου το αιδoίο αναφέρεται ως ρόδο (Κόραι αρτίως ηβυλλιώσαι και τα ρόδα κεκαρμέναι).
Via
βραζιλιάνικο «χτένισμα» στην κρυφή περιοχή, μπορεί να έχει κατακλύσει το μεγαλύτερο μέρος των γυναικών τα τελευταία χρόνια, όπως φαίνεται, όμως, οι αρχαίες Ελληνίδες ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους! Παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι έχουμε την εντύπωση πως τα απόκρυφα σημεία των αρχαίων ήταν παντελώς απεριποίητα, η αισθητική φαίνεται να ήταν εκείνη που είχε τον πρώτο λόγο στην αρχαία Αθήνα. Έτσι, μέσα από αναφορές των κειμένων που έχουν διασωθεί από τα χρόνια εκείνα, φαίνεται πως τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες φρόντισαν τις ευαίσθητες περιοχές τους μετά μανίας, αποτριχώνοντάς τες πλήρως! Το αντίθετο, μάλιστα, σήμαινε πως το άτομο αυτό είχε δουλική καταγωγή. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα rizopoulospost.com, η αρχαιοελληνική γραμματεία βρίθει αναφορών από τις οποίες προκύπτει ότι οι Έλληνες θεωρούσαν πως ήταν δουλόπρεπο να έχουν οι γυναίκες τον χοίρον σαν μαλλιαρό πρόβατο. Στους «Βατράχους» του Αριστοφάνη, οι ορχηστρίδες παρουσιάζονταν με φρεσκομαδημένο, κάτι που προκύπτει και από τις «Εκκλησιάζουσες» από μια ατάκα της Πραξαγόρας. Στην «Ειρήνη» ο στοίχος 1351 αναφέρει «του μεν μέγα και παχύ, της δ’ ηδύ το σύκον». Στη Λυσιστράτη υπάρχουν επίσης αναφορές όπου το αιδoίο αναφέρεται ως ρόδο (Κόραι αρτίως ηβυλλιώσαι και τα ρόδα κεκαρμέναι).
Via
from PoNiRidiS http://ift.tt/1nuQepv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου