Σημαντικές επιβαρύνσεις μέχρι και 200 ευρώ θα σημάνει η ενεργοποίηση του... σεναρίου για ισοδύναμο μέτρο αντί του αυξημένου ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση μέσα από την επιβολή τελών κυκλοφορίας σε μη ρυπογόνα οχήματα, το οποίο εξετάζεται να τεθεί σε ισχύ από φέτος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, οι πρόσθετες επιβαρύνσεις θα ξεκινούν από 30 ευρώ και θα αγγίζουν κατά περιπτώσεις μέχρι και τα 200 ευρώ για ιδιοκτήτες οχημάτων που μέχρι σήμερα πλήρωναν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει επιβαρύνσεις για τους κατόχους υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων κυβισμού άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών και ηλικίας μέχρι πέντε ετών. Παράλληλα, προβλέπονται μειώσεις στα τέλη για οχήματα χαμηλού κυβισμού και μικρής αξίας, ασχέτως παλαιότητας, καθώς επίσης και για οχήματα μεγάλου κυβισμού τα οποία είναι πολύ παλιά και πωλούνται πλέον σε πολύ χαμηλή τιμή. Επί τάπητος, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, έχει πέσει και το σενάριο για επιβολή τελών κυκλοφορίας στο μισό των αντίστοιχων βενζινοκίνητων για τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. μεσαίου κυβισμού, τα οποία είχαν μηδενικά τέλη λόγω εκπομπής χαμηλών ρύπων. Η λογική του υπουργείου Οικονομικών είναι να συνδέσει το ύψος των τελών κυκλοφορίας με την πραγματική αξία των οχημάτων προσθέτοντας στην εξίσωση τους παράγοντες κυβικά εκατοστά και παλαιότητα, κάτι το οποίο έχει προαναγγείλει εξάλλου και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφωνας Αλεξιάδης. Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την επόμενη εβδομάδα ώστε τα νέα ειδοποιητήρια για τα τέλη του 2016 να αναρτηθούν μέσα στο Νοέμβριο στους λογαριασμούς των φορολογουμένων στο Taxis.
Πηγή
Via
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, οι πρόσθετες επιβαρύνσεις θα ξεκινούν από 30 ευρώ και θα αγγίζουν κατά περιπτώσεις μέχρι και τα 200 ευρώ για ιδιοκτήτες οχημάτων που μέχρι σήμερα πλήρωναν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει επιβαρύνσεις για τους κατόχους υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων κυβισμού άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών και ηλικίας μέχρι πέντε ετών. Παράλληλα, προβλέπονται μειώσεις στα τέλη για οχήματα χαμηλού κυβισμού και μικρής αξίας, ασχέτως παλαιότητας, καθώς επίσης και για οχήματα μεγάλου κυβισμού τα οποία είναι πολύ παλιά και πωλούνται πλέον σε πολύ χαμηλή τιμή. Επί τάπητος, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, έχει πέσει και το σενάριο για επιβολή τελών κυκλοφορίας στο μισό των αντίστοιχων βενζινοκίνητων για τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. μεσαίου κυβισμού, τα οποία είχαν μηδενικά τέλη λόγω εκπομπής χαμηλών ρύπων. Η λογική του υπουργείου Οικονομικών είναι να συνδέσει το ύψος των τελών κυκλοφορίας με την πραγματική αξία των οχημάτων προσθέτοντας στην εξίσωση τους παράγοντες κυβικά εκατοστά και παλαιότητα, κάτι το οποίο έχει προαναγγείλει εξάλλου και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφωνας Αλεξιάδης. Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την επόμενη εβδομάδα ώστε τα νέα ειδοποιητήρια για τα τέλη του 2016 να αναρτηθούν μέσα στο Νοέμβριο στους λογαριασμούς των φορολογουμένων στο Taxis.
Πηγή
Via
from PoNiRidiS http://ift.tt/1SgjlXv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου