Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Το ποίημα της εβδομάδας 29/9

Έβδομο σονέτο — επιστρέφοντας

—Φιόνα Σάμπσον—
Μετάφραση: Δήμητρα Κωτούλα

Κατηφορίζοντας… και συνάντησα τον εαυτό μου,
ένα χλωμό φάντασμα που φέγγει μόλις
όπως ο φακός του κλέφτη
εδώ —κι ύστερα εδώ— ανάμεσα στα δέντρα,

έτσι που έμοιαζε κάποιες στιγμές σαν
να ήταν φαντάσματα κι εκείνα, που βάδιζαν
σε νέο φως, βγαίνοντας
απ’ τη μνήμη προς το μέρος σου…

Όταν βρεθήκαμε, ο εαυτός μου κι εγώ,
απλώσαμε ο ένας στον άλλον ένα είδος
λαμπερής σκιάς —

ο νεότερος εαυτός να αναδύεται από μέσα μου
σα ρίγος, εγώ να στρέφω
προς το σπίτι, κάτω.

 

[Ποιητική, Φθινόπωρο – χειμώνας 2012, «Σύγχρονοι Βρετανοί ποιητές στην Αθήνα]

* * *

Άλλα ποιήματα, άλλων εβδομάδων

Το dim/art στο facebook

Το dim/art στο twitter

instagram-logo

img_logo_bluebg_2x



from dimart https://ift.tt/4oNLM1P
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου