Το ποσό των 406 ευρώ σχεδιάζουν να διαθέσουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, μειώνοντας τον προϋπολογισμό τους κατά...
12,5% σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013. Όπως προκύπτει από την Χριστουγεννιάτικη έρευνα της Deloitte για το 2014, στην οποία παρουσιάζονται οι αγοραστικές τάσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2014, το ποσό αυτό αναμένεται να μοιράσουν σε φαγητό (€163), δώρα (€162) και σε κοινωνικές δραστηριότητες (€81). Σχετικά με τον καταμερισμό των δώρων των Ελλήνων, ένα 58% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα εντός της οικογενείας (24% στα παιδιά τους, 17% για τον/την σύντροφό τους και 17% για τον εαυτό τους), ενώ 39% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα προς άλλους ενήλικες (22%) και άλλα παιδιά (17%). Ένα 3% αναμένεται να διατεθεί σε φιλανθρωπικές δωρεές. Στο σύνολό τους οι Ευρωπαίοι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν, κατά μέσο όρο, €488 στις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, ποσό το οποίο είναι κατά μόλις 3% μειωμένο σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013. Τα δώρα των Χριστουγέννων Τα βιβλία αποτελούν το πιο πιθανό δώρο για φίλους και συγγενείς για τα Χριστούγεννα του 2014 στην Ευρώπη. Τα δώρα που οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα προσφέρουν περισσότερο είναι τα ρούχα και τα παπούτσια (45%), τα βιβλία (49%) και τα αρώματα και τα καλλυντικά (33%). Σχετικά με το χρόνο που θα κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές, ελάχιστοι Έλληνες καταναλωτές κάνουν τις αγορές των Χριστουγεννιάτικων δώρων τους πριν το Δεκέμβριο (5%). Η αγοραστική κίνηση φαίνεται ότι ξεκινά την 1η Δεκεμβρίου με το 90% των Ελλήνων καταναλωτών να κάνει τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του μέσα στο μήνα. Διαφορετικά κανάλια αγορών Τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες αυξάνεται ο αριθμός των καταναλωτών που αναζητούν πληροφορίες, ιδέες ή καλύτερες τιμές για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα μέσω διαδικτύου. Τις Χριστουγεννιάτικες αγορές όμως η πλειονότητα των ερωτηθέντων επιλέγει να τις πραγματοποιήσει στα καταστήματα, καθώς η αγοραστική εμπειρία τις γιορτινές μέρες είναι εξίσου σημαντική. Στην Ελλάδα αυξάνονται οι καταναλωτές που δηλώνουν ότι κάνουν αγορές από το διαδίκτυο (39% το 2014 εν συγκρίσει με 33% το 2013). Μάλιστα το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το smartphone ή το tablet τους για αγορές προϊόντων και το 34% δήλωσαν ότι έχουν ήδη κάνει αγορές μέσω των συσκευών αυτών. Οι περισσότεροι καταναλωτές θα ήθελαν οι λιανέμποροι να παρείχαν χαμηλότερες τιμές και περισσότερες εκπτώσεις. Η ανάγκη για ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου επισημαίνεται ως η δεύτερη προτεραιότητα που θα πρέπει οι έμποροι λιανικής να προσέξουν για να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία των Ελλήνων καταναλωτών. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Κουτσόπουλο, Consulting Managing Partner και Consumer Business Leader της Deloitte στην Ελλάδα, «Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές σήμερα γίνονται «omni-channel» επιλέγοντας να κάνουν ενημερωμένες αγορές τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων όσο και μέσω του διαδικτύου, συνδυάζοντας έτσι τα οφέλη και των δύο εναλλακτικών. Έχει ενδιαφέρον ότι το ποσοστό των Ελλήνων που διατίθεται να κάνει αγορές μέσω smartphone ολοένα και αυξάνεται, μια τάση που συμβαδίζει με την αυξημένη χρήση smartphone στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι το πιο σημαντικό σημείο βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας είναι η μείωση των τιμών και η ανάπτυξη ή η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου». Πηγή
Via
12,5% σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013. Όπως προκύπτει από την Χριστουγεννιάτικη έρευνα της Deloitte για το 2014, στην οποία παρουσιάζονται οι αγοραστικές τάσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2014, το ποσό αυτό αναμένεται να μοιράσουν σε φαγητό (€163), δώρα (€162) και σε κοινωνικές δραστηριότητες (€81). Σχετικά με τον καταμερισμό των δώρων των Ελλήνων, ένα 58% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα εντός της οικογενείας (24% στα παιδιά τους, 17% για τον/την σύντροφό τους και 17% για τον εαυτό τους), ενώ 39% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα προς άλλους ενήλικες (22%) και άλλα παιδιά (17%). Ένα 3% αναμένεται να διατεθεί σε φιλανθρωπικές δωρεές. Στο σύνολό τους οι Ευρωπαίοι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν, κατά μέσο όρο, €488 στις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, ποσό το οποίο είναι κατά μόλις 3% μειωμένο σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013. Τα δώρα των Χριστουγέννων Τα βιβλία αποτελούν το πιο πιθανό δώρο για φίλους και συγγενείς για τα Χριστούγεννα του 2014 στην Ευρώπη. Τα δώρα που οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα προσφέρουν περισσότερο είναι τα ρούχα και τα παπούτσια (45%), τα βιβλία (49%) και τα αρώματα και τα καλλυντικά (33%). Σχετικά με το χρόνο που θα κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές, ελάχιστοι Έλληνες καταναλωτές κάνουν τις αγορές των Χριστουγεννιάτικων δώρων τους πριν το Δεκέμβριο (5%). Η αγοραστική κίνηση φαίνεται ότι ξεκινά την 1η Δεκεμβρίου με το 90% των Ελλήνων καταναλωτών να κάνει τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του μέσα στο μήνα. Διαφορετικά κανάλια αγορών Τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες αυξάνεται ο αριθμός των καταναλωτών που αναζητούν πληροφορίες, ιδέες ή καλύτερες τιμές για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα μέσω διαδικτύου. Τις Χριστουγεννιάτικες αγορές όμως η πλειονότητα των ερωτηθέντων επιλέγει να τις πραγματοποιήσει στα καταστήματα, καθώς η αγοραστική εμπειρία τις γιορτινές μέρες είναι εξίσου σημαντική. Στην Ελλάδα αυξάνονται οι καταναλωτές που δηλώνουν ότι κάνουν αγορές από το διαδίκτυο (39% το 2014 εν συγκρίσει με 33% το 2013). Μάλιστα το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το smartphone ή το tablet τους για αγορές προϊόντων και το 34% δήλωσαν ότι έχουν ήδη κάνει αγορές μέσω των συσκευών αυτών. Οι περισσότεροι καταναλωτές θα ήθελαν οι λιανέμποροι να παρείχαν χαμηλότερες τιμές και περισσότερες εκπτώσεις. Η ανάγκη για ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου επισημαίνεται ως η δεύτερη προτεραιότητα που θα πρέπει οι έμποροι λιανικής να προσέξουν για να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία των Ελλήνων καταναλωτών. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Κουτσόπουλο, Consulting Managing Partner και Consumer Business Leader της Deloitte στην Ελλάδα, «Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές σήμερα γίνονται «omni-channel» επιλέγοντας να κάνουν ενημερωμένες αγορές τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων όσο και μέσω του διαδικτύου, συνδυάζοντας έτσι τα οφέλη και των δύο εναλλακτικών. Έχει ενδιαφέρον ότι το ποσοστό των Ελλήνων που διατίθεται να κάνει αγορές μέσω smartphone ολοένα και αυξάνεται, μια τάση που συμβαδίζει με την αυξημένη χρήση smartphone στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι το πιο σημαντικό σημείο βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας είναι η μείωση των τιμών και η ανάπτυξη ή η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου». Πηγή
Via
Διαβάστε περισσότερα »
from PoNiRidiS http://poniridis.blogspot.com/2014/11/budget.html
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου